راستی اگه چیستان های پارت قبل نصفش رو هم درست جواب بدین درخواستی به جز عکس و فن ارت قبول میشه

حالا لایک کن بعد برو ادامه

لایک نکرده نریا😉

 

حالا که لایک کردی بریم سراغ چیستان ها

1 ان چیست که 3 چشم دارد و یک پا؟ 

2 قبل از کوه اورست بلند ترین کوه جهان؟ 

3 حاصل ضرب همه ارقام روی صفحه ماشین حساب

از انجایی که جواب نمیدین زیاد چیستان نزاشتم مگرنه چند تا چیستان دیگه هم دارم. 

حالا جوک ها:

یک روز یک دانشجو در دانشگاه در سلف غذاخوری کنار استادش نشست.استاد او که ناراحت شده بود گفت:(تا حالا دیدی گاو و پرنده با هم غذا بخورن؟) دانشجو گفت:(من الان می پرم میرم یه جا دیگه) استاد او با خودش گفت ولش کن سر ازمون پایان ترم تلافی میکنم. بعد از ازمون استاد دید نمره دانشجو اونقد نیست که اونو بندازه و بهش گفت  من یک سوال ازت می پرسم اگه درست جواب بدی پاس میشی بین 2 کیسه حاوی معرفت و پول کدوم رو انتخاب میکنی؟ دانشجو گفت کیسه پول استاد گفت اما من معرفت رو انتخاب می کردم. دانشجو:هر کی هر چی رو که نداره انتخاب میکنه. استاد عصبانی میشه و پای برگ دانشجو مینویسه گاو. دانشجو میگه استاد دیدم اسمت رو نوشتی اما ندیدم امضا کنید😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

میدونم یک جوک گذاشتم اگه کامنت و لایک ها بیشتر شه تعداد اینا هم بیشتر میشه